RECENZIA: At the Movies – The Soundtrack of Your Life – Vol. 2

Škandinávske zoskupenie At the Movies, o ktorom sme pred nejakým časom informovali v súvislosti s jeho vstupom pod ochranné krídla vydavateľstva Atomic Fire Records, prišlo s dvojicou albumov, ktoré sme vám sľubovali už v spomínanom článku. Spolu so znovuvydaním ich albumu The Soundtrack of Your Life – Vol. 1, doplneného o bonusovú skladbu, sa kapela, venujúca sa obliekaniu svetoznámych skladieb z filmových soundtrackov do „heavy“ kabátu, prihlásila o slovo aj s jeho pokračovaním. Svetlo sveta teda uzrel aj The Soundtrack of Your Life – Vol. 2

Zatiaľ čo v prvej časti „soundtracku vašich životov“ sa kapela okolo speváka Chrisa Laneyho (pôsobí paralelne aj medzi dánskymi hard rock/heavy metalistami Pretty Maids) venovala filmovým hitom z osemdesiatych rokov, v pokračovaní sa presunula o dekádu ďalej. Pri počúvaní albumu (ktorý, mimochodom, trvá necelých štyridsaťtri minút a obsahuje jedenástku skladieb) sa tak stretnete s hitmi rokov deväťdesiatych, akými sú „When You Say Nothing at All“ (z filmu Notting Hill), „(I Just) Died in Your Arms Tonight“ (z Nepobozkanej) či „I've Been Thinking About You“, hit od britsko-americko-trinidadskej skupiny Londonbeat. No a aby toho nebolo málo, celé to uzavrie song od Backstreet Boys, jedného z najpopulárnejších boybandov vôbec – skladba „I Want It That Way“.

Niektorí by pri počúvaní hudobných počinov At the Movies mohli ohŕňať nosom tvrdiac, že sú len slabým čajovým odvarom svojich predlôh. Na jednej strane by som s nimi sčasti súhlasil, v obľúbenosti prekonajú originálne skladby len ťažko, no napriek tomu je tvorba tejto škandinávskej kapely bezpochyby zaujímavá. Preto vám ju, ak sa nebojíte nazerať na veci z úplne nových, dosiaľ nepoznaných uhlov pohľadu, vrelo odporúčam. Album The Soundtrack of Your Life – Vol. 2, ako aj jeho predchodcu, nájdete na streamovacích platformách či v podobe videí na YouTube kanáli kapely. Taktiež môžete kapelu podporiť cez web Atomic Fire Records kúpou CD, platne či dokonca balíčka, v ktorom nájdete okrem iného oba albumy vo forme kaziet, spolu s prenosným prehrávačom týchto „retro“ nosičov.

Zdroj: Atomic Fire Records

4 views0 comments