RECENZIA: Bloody Monroe – Some Like It Heavy

Z Južnej Ameriky, odkiaľ vám prinášame informácie o nových hudobných počinoch pravidelne, sa na chvíľu presunieme na severný koniec tohto rozľahlého svetadielu. Novú hudbu totiž vydali aj kanadskí hard rock/heavy metalisti Bloody Monroe – a to album Some Like It Heavy.

Trio z mesta Calgary, metropoly provincie Alberta, nám prináša desaťskladbový, štyridsaťsedem a pol minúty trvajúci album. Ako už jeho názov napovedá, členovia tria (spevák a gitarista Michael Green, basgitarista Maxwell McFadyen a bubeník Nathan Raboud prišli jeho vydaním zamiešať karty predovšetkým na heavy metalovú scénu. Texty tohto albumu, ktorý začal Michael Green písať ešte pred desiatimi rokmi, no so spoluhráčmi ho nahral až teraz, sú o osobnej reflexii, postrehoch, ezoterických informáciách a celkovo o frustrácii zo života.

Album podľa slov členov kapely vznikal tak, že spevák a gitarista Michael Green vymyslel jadro vznikajúcej skladby sám, nahral demo nahrávku a tú potom posunul kapele, ktorá ju spracovala tak, aby bol výsledok čo najlepší. A to sa im podľa môjho názoru podarilo - ich heavy metal by mohol hravo konkurovať aj tomu od oveľa známejších mien. Ostatne, od takých sa Bloody Monroe aj učia – ich inšpiráciou sú kapely, ako Black Sabbath, Metallica, Nirvana či System of a Down.

Čo sa týka mojich obľúbených skladieb z albumu, tými sú napríklad štyri z jeho prostriedka - skladby „Only You“, „Over Again“, „Why So Serious“ a „They Live“. No a celý album kanadských hard rock/heavy metalistov Bloody Monroe, Some Like It Heavy, môžete už teraz nájsť na streamovacích platformách a na YouTube kanáli kapely.

Zdroj: Collapse Agency

9 views0 comments