RECENZIA: Chaosfear – Be the Light in Dark Days

Okrem reedície ich debutového EP, o ktorej sme informovali včera, prišli brazílski thrash metalisti Chaosfear v poslednej dobe – ešte minulý rok – aj so sedmičkou nových skladieb. Tie partia zo São Paula spojila do svojho doposiaľ posledného albumu (ak nerátame spomínanú reedíciu) – Be the Light in Dark Days.

Štvorica zložená z gitaristov Fernanda a Eduarda Boccominovcov (prvý menovaný je aj spevákom kapely), basgitaristu, klávesáka a sprievodného vokalistu Marca Nunesa a bubeníka a sprievodného vokalistu Fabia Moysesa vo svojom najnovšom albume prináša tridsaťdvaminútovú porciu kvalitného thrash metalu. A to takého kvalitného, že bodoval nielen u domácich fanúšikov a kritikov, ale dostal sa – vôbec prvýkrát v osemnásťročnej histórii kapely – aj do vzdialeného Ruska, kde vyšiel pod hlavičkou nezávislého vydavateľstva Careless Records. Na albume nájdete sedem „hutných“, melancholických skladieb, obsahujúcich pasáže temné a rytmické, ale aj rýchle a rázne. Pre mňa ako človeka nevyznajúceho sa v thrash metale ide dokonca, musím povedať, o jeden z lepších thrash metalových albumov z tých niekoľkých, ktoré som už počul. Možno aj vďaka melodickosti niektorých častí niektorých skladieb z neho – napríklad úvodnej „Be the Light in Dark Days“ či piesne „Cold“

Či už ste fanúšikmi thrash metalu alebo chcete do tohto žánru len „zabŕdnuť“, určite by ste nemali obísť ani brazílsku thrash metalovú kapelu Chaosfear. Jej najnovší album, Be the Light in Dark Days, nájdete na streamovacích platformách, alebo napríklad aj na Bandcampe spomínaných ruských Careless Records.

Zdroj: JZ Press

8 views0 comments