RECENZIA: Helloween – Helloween

Nemecká metalová skupina Helloween dnes prišla so svojím, už sedemnástym, štúdiovým albumom, ktorý nesie názov samotnej kapely – Helloween. Album tvorí dvanásť skladieb a dve až tri bonusové (závisí od nosiča, na ktorom si album kúpite). Vyšiel pod hlavičkou vydavateľstva Nuclear Blast na CD, vinyloch, kazetách a v digitálnej podobe v streamovacích službách. Spolu s albumom dnes spustili aj hru Crack the Riddle, kde výherca môže získať dve vstupenky a meet & greet ich nadchádzajúceho turné v každej z krajín. Hra končí 31. júla 2021 a šťastlivci budú o výhre informovaní prostredníctvom e-mailu 31. októbra.

Kapela zo severonemeckého Hamburgu nechala svojich fanúšikov na novú štúdiovú nahrávku čakať dlhých šesť rokov, ale čakanie sa vyplatilo – kapela prišla s náložou kvalitného heavy metalu (či skôr power metalu, za ktorého „otcov“ sa jej členovia považujú), ktorá má okrem kvality aj dĺžku, akú by prvý štúdiový album po šiestich rokoch mal mať. Počúvanie nového albumu vám totiž zaberie viac ako hodinu, čo je na dvanásťskladbový nosič nezvyčajne veľa. Album to ale nijako nepoškodilo, ako sme už spomenuli, má kvalitu hodnú kapely, ktorá má za sebou históriu siahajúcu ešte do, na dve časti, rozdeleného Nemecka. Pozoruhodnými skladbami z Helloween sú napríklad „Best Time“, „Indestructible“ či „Cyanide“ – tieto, ale aj všetky ostatné skladby z úplne nového albumu nemeckej kapely Helloween si môžete už teraz vypočuť na všetkých spomínaných miestach, odkaz na Spotify už tradične pripájame.

Zdroj: Nuclear Blast

28 views0 comments