RECENZIA: Legendy sú späť – je tu nový album AC/DC!

Kto by nepoznal austrálsku hardrockovú kapelu AC/DC? Ich skladby ako „Back in Black“, „Highway to Hell“, „Thunderstruck“ či „TNT“ sú predsa jednými z najlepších rockových skladieb vôbec. Teraz však kapela prišla so zdatným konkurentom pre svoje vlastné hity – vydala nový album s názvom POWER UP.

O tom sa šuškalo už nejaký ten piatok – najprv šlo len o „rumours“, neskôr však začala návnady (a síce single Shot in the Dark a Realize) do éteru hádzať aj samotná kapela. Vyvrcholenie napätia z očakávania nového albumu prišlo v novembrový piatok trinásteho. O piatku trinásteho sa v poverách hovorí ako o nešťastnom dni, obzvlášť, ak v kalendári svieti číslovka 2020. No tentokrát bol pre fanúšikov kapely naopak dňom šťastným.

Práve 13. novembra 2020 totiž, po mesiacoch čakania, vyšiel plnohodnotný album. Ten obsahuje dvanásť skladieb, ktoré potvrdzujú jedno – za štyridsať rokov, ktoré kapela strávila viac-menej v súčasnej zostave, sa jej forma vôbec nezmenila. Phil Rudd za bicími či súrodenci (v súčasnosti strýko a synovec) Youngovci na gitarách stále podávajú rovnako skvelé výkony, ako v časoch najväčších hitov AC/DC. Ba dokonca ani Brian Johnson, známy svojím na hlasivky náročným hlasovým prejavom, ešte neprišiel o hlas.

Každopádne, najnovší počin AC/DC prináša overený štýl hudby zaodetý do nového kabátiku. Myslím, že aj napriek klasickým rockovým melódiám počuť, že album vznikol v 20. rokoch 21. storočia a predstavuje veľkolepý návrat tejto svetoznámej značky na hudobnú scénu. Veď posúďte sami – kúpte si nosič alebo vypočujte na streamovacích platformách a podporte jedných z najlepších rockerov sveta.

Zdroj: Wikimedia Commons. Foto: www.vacacionesbulgaria.com.

37 views0 comments

© 2019 – 2021 by Rock For You SK