RECENZIA: Me and That Man – New Man, New Songs, Same Shit, Vol. 2

V dnešnej recenzii zabŕdneme trochu mimo žánrov, ktorým sa na našom portáli venujeme. No jedným dychom treba dodať, že sme s nimi stále v úzkom kontakte – zakladateľom projektu Me and That Man, ktorého najnovší album si dnes rozoberieme, je verným čitateľom nášho portálu dobre známy Adam „Nergal“ Darski, frontman black/death metalistov Behemoth známy svojou otvorenou (a tvrdou) kritikou poľskej konzervatívnej vlády.

Sólový projekt rodáka zo severopoľskej Gdyne známa internetová encyklopédia charakterizuje ako zmes country, blues, funku a folku, ale na albume New Man, New Songs, Same Shit, Vol. 2 Adam Darski a John Porter spolu so svojimi hosťami v mnohých skladbách nakúkajú aj do sveta rocku. Spomínaný album je tretím albumom projektu Me and That Man a nadväzuje na vlaňajší album New Man, New Songs, Same Shit, Vol. 1.

Po tom, čo vás v úvode Nergal a John naložia do „čierneho pohrebného Cadillacu“ (ako znie názov skladby vyššie v preklade), vás prevezú ešte ďalšími jedenástimi skladbami. Táto jazda vám bude trvať necelé tri štvrte hodiny a ide o skutočne príjemnú blues-rockovú jazdu, obohatenú aj o prvky vyššie spomenutých žánrov. Zaujímavými skladbami z tohto vydareného albumu sú podľa môjho názoru napríklad spomínaná úvodná „Black Hearse Cadillac“ (na ktorej si strihol „feat“ nedávno zosnulý Hank von Hell), ale aj „Witches Don't Fall in Love“, „Blues & Cocaine“ či „Got Your Tongue“.

Ak by som to mal zhrnúť, tento album ma na prvé počutie zaujal a vrelo ho odporúčam aj vám. Vypočuť si ho už teraz môžete na streamovacích platformách, oficiálnom YouTube kanáli kapely, alebo môžete Nergala a jeho spolupracovníkov podporiť aj na Bandcampe.

Zdroj: Wikimedia Commons. Foto: Andreas Lawen, Fotandi

12 views0 comments