RECENZIA: Plastery – Yes, of Corpse

Mladá zvolenská death metalová kapela Plastery prišla nedávno so svojím druhým albumom. Partia zložená z Comradea Морозовa [Morozova] (spev/growl/scream), Derricka O'Della (gitary), Rigora Mortisa, Doctora Mucusa a Eatena D. Braina ho nazvala Yes, of Corpse.

Album je zložený z jedenástich skladieb a jeho vypočutie vám bude trvať o niečo málo viac ako dvadsaťdeväť minút. Bol nahratý v Cable Nest Studio, mix a master bol zverený SPK audio a vydanie zas prebehlo s pomocou vydavateľstva LG Music. Majitelia fyzickej kópie albumu sa oproti „streamerom“ môžu tešiť okrem spomínaných jedenástich ešte na dve bonusové skladby – čaká na nich „Černozem“, pocta legendárnej kapele Čad, a výsledok spolupráce s kapelou Marturos, skladba „Area 51“.

Môj názor na album už naši fanúšikovia možno vopred poznali. Death metal totiž nie je úplne mojou šálkou kávy, no minimálne po hudobnej stránke sú mladí Stredoslováci skutočne talentovaní – a pevne verím, že fanúšikom žánru, v ktorom tvoria, sa bude páčiť aj ich najnovší album ako celok. Čo sa týka skladieb, ktoré ma zaujali, tak medzi ne by sme mohli zaradiť trojicu zo stredu albumu, skladby „They Say This Mansion's Haunted“, „Papek v hlave“ a „Plastery“, ale aj úvodnú skladbu „Plastery Demon“, do ktorej kapela efektne nasamplovala rozličné „desivé“ úryvky z televízneho spravodajstva.

Druhý štúdiový album zvolenských death metalistov Plastery, Yes, of Corpse, môžete už teraz nájsť na oficiálnom YouTube kanáli kapely a na streamovacích platformách. Kapelu ale môžete podporiť aj kúpou albumu na ich Bandcampe, kde ho nájdete ako v digitálnej podobe, tak aj v spomínanej „bohatšej“ fyzickej, a nielen to – nájdete tam aj pomerne bohatú ponuku kapelného "merchu".

41 views0 comments